Re: 更に3時間後にamazon.comから返事が来ました。

[掲示板: 〈過去ログ〉YL・語数・書評システム情報 -- 最新メッセージID: 1253 // 時刻: 2024/4/29(15:56)]

管理用 HELP LOGIN    :    :


上へ上へ | 前のメッセージへ前のメッセージへ | 次のメッセージへ次のメッセージへ | ここから後の返答を全表示ここから後の返答を全表示 | 返答を書き込む返答を書き込む | 訂正する訂正する | 削除する削除する

1060. Re: 更に3時間後にamazon.comから返事が来ました。

お名前: ドラちゃん http://dorataoku.blog37.fc2.com/
投稿日: 2008/2/25(11:22)

------------------------------

 みなさん、こんにちは。ドラです。

 昨夜はあの後何もしていないのですが、今朝気がついたら、以下の
様なメールが届いていました。送信時間を見ると、前回のメールが来た
更に約3時間後くらいです。

 うぅーん…このメールの内容をそのまま受け取ると、これは、サイトの
仕様変更によるものではなく、単なるバグとか手違いの類で、既に修正
作業に入っているから、(比較的)すぐに直るはずだ、という事になるのかな
と思うのですが…

 まずは、その点を確認しようと思います。

---- 来ていたメールここから ----
Subject: Your Amazon.com Inquiry

Thank you for writing to us at Amazon.com.

I'm sorry for the trouble you had when trying to use Search Inside feature in our website.

We are aware of this issue, and our technical team is working on taking care of it right now. Further, I have also passed your message on to the appropriate department in our company for consideration. Often these errors are corrected after only a short time.

However, if you do need to contact us about this matter or in the future, you may send us an e-mail via this online form:

http://www.amazon.com/contact-us/

It is always important for us to hear how customers react to all aspects of shopping at Amazon.com. Strong customer feedback like yours helps us continue to improve the selection and service we provide, and we appreciate the time you took to write to us.

Again I am very sorry for any inconvenience that this situation may have caused and would like to thank you for your understanding and patience.

Thanks for your patience while we fix this problem and thank you for shopping at Amazon.com.

Please let us know if this e-mail resolved your question:

If yes, click here:
http://www.amazon.com/[リンクを消しました]
If not, click here:
http://www.amazon.com/[リンクを消しました]

Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail.

To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our web site.

Best regards,

[カスタマーサービス担当者の名前を消しました]
Amazon.com Customer Service
http://www.amazon.com
==============================
Check your order and more: http://www.amazon.com/your-account

---- Original message: ----
<以下は省略します>


▲返答元

▼返答


Maintenance: SSS 事務局
KINOBOARDS/1.0 R7.3: Copyright © 1995-2000 NAKAMURA, Hiroshi.